کولر گازی قیمت مناسب

فروش کولرگازی با قیمت مناسب مستقیم از بانه،کولرگازی ارزان ،کولرگازی اصل سامسونگ،ال جی ،گری

کولر گازی قیمت مناسب

فروش کولرگازی با قیمت مناسب مستقیم از بانه،کولرگازی ارزان ،کولرگازی اصل سامسونگ،ال جی ،گری

یونیت هیتر

یونیت هیتر

Heater unit
یونیت هیتر دستگاهی منحصر به فرد است. این دستگاه با توجه به طراحی که دارد بیشتر در سیستم های گرمایش مرکزی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال بهترین سیستم جهت تامین گرمایش لازم محیط خود هستید و نمی دانید که کدام دستگاه قابلیت تولید هوای گرم مورد نیاز شما را باید بگوییم که یونیت هیتر یکی از قدرتمند ترین دستگاه ‌هایی است که بازدهی بالایی در تولید هوای گرم دارد.
این سیستم نیز همانند سایر سیستم های هواساز از بخش اصلی فن و کایل ساخته شده است. روند کار دستگاه به این صورت است که ابتدا سیستم هوا را از داخل محیط ساختمان مکیده و سپس این هوا در برخورد با کویل که بدنه آن گرم شده است گرم می شود در نهایت هوای گرم شده توسط لوله های انتقال در کل ساختمان انتشار می یابد.
برای اینکه هوای خروجی از کانال های انتقال فقط به یک قسمت نفوذ نکند تیغه‌هایی در انتهای مسیر خروجی تعبیه شده است تا هوا بعد از گرم شدن به محض خروج جهت بگیرد. ظرفیت یونیت هیتر با توجه به ویژگی هایی چون شرایط اقلیمی و آب و هوایی، ابعاد و اندازه، نوع عایق بندی ساختمان و نوع کاربری تعیین می‌ شود. البته در این خصوص بهتر است با افراد متخصص صحبت کنید.
به دلیل اهمیت زیادی که دستگاه یونیت هیتر آبگرم در تولید گرمایش مورد نیاز انواع ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی دارد در این مقاله قصد داریم تا در خصوص ویژگی ها و مزایا آن مطالب مفیدی ارائه دهیم.
آشنایی با یونیت هیتر
شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که یونیت هیتر در چه مدل هایی با چه اندازه هایی تولید می شود؟ ابتدا یونیت هیتر در مدل های اولیه خود تنها به صورت دیواری تولید و روانه بازار می‌ شد اما بعدها با توجه به تغییر و تحولاتی که در صنعت و تکنولوژی به وجود آمد طراحان مطابق با نیاز مشتریان انواع سقفی، دیواری و صنعتی این دستگاه را با ویژگی های منحصر به فرد طراحی و تولید کردند.
این دستگاه هواساز صنعتی قادر است تا در کوتاهترین زمان ممکن گرمایش مورد نیاز کل ساختمان را با قابلیت توزیع هوا در چند جهت مختلف تولید کند. طراحان برای این که یونیت هیتر آبگرم فضای کمی اشغال کند در تولید بدنه آن از ورقه های نازک استفاده کردند. به همین دلیل این دستگاه با توجه به توان بالایی که در تولید انرژی گرمایی دارد، فضای کمی اشغال می کند.
کاربرد اصلی یونیت هیتر به سالن ها، سوله های ورزشی و مراکز صنعتی مربوط می شود. به این دلیل که فن این دستگاه بسیار قدرتمند بوده و قادر است تا هوا را چندین متر پرتاب کند، کاربران از این دستگاه در جاهایی که سقف در ارتفاع بالایی قرار دارد استفاده می کنند. اگر سر رشته ای از علم مکانیک داشته باشید، می دانید که هر چقدر قدرت فن بالا باشد صدای ایجاد شده توسط آن بیشتر می شود؛ بنابراین معمولا از این دستگاه در فضاهایی مانند کارخانه ها، کارگاه ها سوله ها که حساسیت کمی به صدا دارند استفاده می شود.
در محیط هایی که بزرگ هستند و فضای بیشتری نیاز به گرمایش دارد، این نکته حائز اهمیت است که سیستم هواساز بتواند به سرعت دمای محیط را بالا ببرد. چون یونیت هیتر قابلیت این کار را دارد؛ بنابراین افراد بیشتر از این دستگاه در فضاهای بزرگ استفاده می کنند.

قیمت یونیت هیتر آبگرم
قیمت این دستگاه با توجه به برند، کشور سازنده، ابعاد و اندازه، امکانات و جزئیات ویژه دستگاه، مدل و نوع آن تعیین می شود. به علت وضعیت فعلی بازار هر روز قیمت دستگاه های هواساز تغییر می کند؛ بنابراین اگر می خواهید در خصوص قیمت یونیت هیتر آب گرم اطلاعات بیشتری کسب کنید، بهتر است با ما تماس بگیرید.
چیلر تراکمی آب خنک
خرید یونیت هیتر آبگرم
به هنگام خرید یونیت هیتر نکته مهمی که وجود دارد این است که بتوانید با توجه به نوع کاربری، موقعیت جغرافیایی، همچنین محلی که می خواهید یونیت را در آن نصب کنید، مناسب ترین یونیت را از بین مدل های سقفی، دیواری و صنعتی انتخاب کنید. اگر به صدا حساس هستید، می توانید سیستم هایی که دور موتور آنها ۹۰۰ است را انتخاب کنید. حتی می توانید برای این که به هنگام استفاده از این سیستم صدای آن کمتر از حد انتظار شما باشد از یونیت های دو دور نیز استفاده کنید.
روزها به دلیل اینکه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی شده اند کاربران ترجیح می ‌دهند تمام خرید های خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند؛ بنابراین شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات فروشگاه ما بعد از بررسی انواع مدل های یونیت هیتر سیستم مورد نیاز خود را سفارش دهید.
با استفاده از شماره های زیر می توانید با مشاوران بخش فروش تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید. مشاوران ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص انواع یونیت هیتر و کارایی آنها هستند.
نصب یونیت هیتر
همانطور که قبلاً به این موضوع اشاره کردیم یونیت هیترها با توجه به نیاز مشتریان به صورت سقفی، دیواری و صنعتی طراحی، تولید و روانه بازار می شوند. در یونیت هیتر های آب گرم، لوله ورودی آب گرم در پایین دستگاه قرار دارد. همچنین ورودی بخار نیز در این سیستم ها از بالای دستگاه صورت می گیرد.
 یونیت هیتر هایی که به صورت دیواری طراحی می شوند معمولا متناسب با محل قرارگیری در ارتفاع ۲.۵ تا ۳.۵ متر از کف زمین نصب می شوند‌. در هنگام نصب یونیت هیتر های آب گرم حتما به این نکته توجه کنید که در مسیر برگشت آب باید یک شیر هواگیری نصب کنید تا یونیت هیتر بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.
با توجه به این مسئله که کویل های یونیت هیتر به صورت یک ردیفه و دو ردیفه هستند به هنگام خرید حتماً باید نوع اتصالات خود را اعلام کنید تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین دستگاه را انتخاب کنید. همچنین نصب این دستگاه کار ساده‌ ای نیست و نباید برای نصب آن به دنبال افراد کم تجربه بروید؛ زیرا اگر افراد نا بلد کارهای مربوط به نصب را انجام دهند، در آینده مجبور هستید برای برطرف کردن برخی مشکلات هزینه های گزافی بپردازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.